Direktlänk till inlägg 31 augusti 2008

From Belle, with love...

Av Barbie - 31 augusti 2008 19:17

Trodde inte det var möjligt att falla för en person två gånger, trodde liksom att man klarat av allt det där den första gången. Även om människor som glidit isär hittar tillbaka till varandra eller om någon plötsligt börjar minnas gamla känslor, så trodde jag nog ändå att det där pirret var förbrukat för alltid, med just den personen.

Så är det uppenbarligen inte.

Jag har fjärilar i magen. Igen. Det jag borde känna idag är den där välbekanta känslan av olycklig kärlek, som alltid då han gjort sig påminnd, men istället är allt ett enda stort pirr. Han gör mig knäsvag, igen. Det här kan aldrig sluta bra...

 
 
Sofia

Sofia

22 mars 2010 14:20

Känner igen det där... Har hänt mig 2 ggr. Oftast går det inte alls bra. Hoppas det går bättre för dig än det gjorde för mig..

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Barbie - 20 augusti 2008 07:39

Jag kommer aldrig att få den jag vill ha.. Detta är något som jag känner mig extremt bitter över, jag är van att få det jag vill! Känner mig även bitter på alla lyckliga människor som springer runt och är kära och lever lyckliga i alla sina dagar.  ...

Av Barbie - 20 juli 2008 09:39

Hade en jätte konstig dröm inatt, drömde att Chefen fått ett annat jobb i en annan stad och skulle flytta.   Han stod i dörren och skulle precis gå... Jag sa "Vänta!" Sedan gick jag fram och gav han en lång kram och började gråta. Det känndes så hem...

Av Barbie - 15 juli 2008 22:51

Alltså, Chefen är jävligt perfekt!   Han har fint ansikte, fin kropp, fin röst, fina tänder och snygg klädstil! Har har bara en sak som inte passar in.. å det är den där Sindy!   Varför finns hon där som ett störande moment.. helt ärligt och objektiv...

Av Barbie - 15 juli 2008 22:42

Känns ju så lagom genuint då han jag inte kan glömma, som hållit sig undan och knappt svarat på sms i evigheter, plötsligt dyker upp som gubben ur lådan och ska verka sååå intresserad av vad som händer i mitt liv. Är det inte enklare att bara säga de...

Av Barbie - 13 juli 2008 21:13

Barbie krossar hjärtan medans jag mest får mitt krossat nu för tiden. Dålig karma eller kanske bara dåliga val? Extremt dumt i alla fall att klockan ett en lördagsnatt försöka vinna tillbaka mannen man inte kan glömma. Speciellt som han vid tillfälle...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards